söndag 25 november 2007

maybe just memories.

Jag skulle vilja skriva så mycket igentligen, men då skulle jag få 100 frågor och det pallar jag inte så därför skirver jag inte ut allt här, sry.

Fan, allt är borta, du är borta, vi är borta! Det finns inget du och jag längre. Vi sa föralltid. bullshit! Man ska inte lita för mycket på en människa. Jag litade värkligen på dig. skulle inte trott på dina ord. Men det var dom jag levde för just då, det var av dom jag gick upp på morgonen med ett leende. Du var en av mina bästa vänner då. Fan du var så jävla bra! Jag saknar det, är inte säker på om jag saknar dej, eller bara känslan. Känslan av att känna mig älskad, för det var det jag gjorde med dig. Men nu vill jag inte ha dig tillbaka. Du har förändrats, jag har förändrats. Men du är ett underbart minne som alltid kommer finnas kvar. - D

Inga kommentarer: