onsdag 28 november 2007

SUG

palla den här dagen, palla huvudvärken, palla MIG!
Fan jag är så jävla trött på allt. Jag är trött på att må dåligt.
Jag är trött på att känna mig ensam! Det finns ingen, ingen som förstår sig på mig. Det sägs att det finns någon för alla, men det finns fan ingen för mig. Varför? - jo för jag är så jävla ful och ointressan. Mitt självförtroende är på topp, oh yes!
alla har så jävla roligt jämt, medans jag bara kan stå och sätta på ett "big fake smile" och lossas att allt är bra! Fan jag hatar mig själv, hur kan man va så jävla tråkigt och ointressan som jag. FAN FAN FAN, allt kan suga kuk just nu! Och förlåt alla, jag menar det värkligen förlåt för att jag är som jag är och förlåt för det deppiga inlägget.

1 kommentar:

majtida sa...

Kan inte vi ta en dag/kväll eller nått där vi sover hos nån och bara pratar? Du och jag. Jag vill inte att du ska känna så här, och jag skulle behöva prata av mig jag med. Jag saknar våra gamla tider. dagar det bara var du och jag. Jag älskar dig av hela mitt hjärt och kommer alltid att göra <3 Finns här för dig!