onsdag 17 juni 2009

hejsan hoppsan bloggen.
Jag är heeeelt slut efter en dag på jobbet. Fast jag bara jobbade hälften så mycket som jag gjorde i medevi var det här jobbigare. Och imorgon kör jag igen ;) HAHA, jag är fan duktig. Nu ska jag sätta på en film och bara chilla galet ikväll, sååå skönt! och förrästen så tycker jag verkligen att promoe gör än sommar pepp. sjukt skön musik!

den ljusnande framtid
skydda mig från mina tankar
jag sa skydda mig från mina tankar
snälla skydda mig från mina tankar

jag har haft den här gnagande känslan
ända sen gud skapade mänskan
att jag inte kan klara mig ensam
eller ens ta hand om mig själv fan
va skönt att det finns nån som begränsar
att det finns nån som talar om vad jag ska tänka
nån som står upp bland slöddret o vågar rensa
upp det är ändå inte mig de vill fängsla

storebror ger mig en jättekram
jag tycker att det låter jättebra
det är väl jättefint att han ser efter oss
fra fra fra fra
länge leve sjung hipp hipp hurra
här ni kan få mitt dna
mer makt åt pku o fra
fra fra fra fra


Inga kommentarer: