torsdag 4 juni 2009

vet ni hur glad jag blir när jag tänker på att det här var den sista torsdagen ever på zederslund? Inga fler hemska torsdagar. Men samtidigt börjar jag inse nu att det snart är slut på rikitigt. Samtidigt som det kommer bli så sjukt skönt att slippa skolan och klassen, så kommer jag sakna den/dom. Jag tror vi har haft ganska tur med våran klass ändå. Jag menar ingen klass kan ju vara perfekt.. Så lite sorgligt blir det ju allt. Och allt som hänt runt om skolan de här tre åren. Ush it´s a lot.. Massor underbara och mindre underbara minnen finns ju där. Efter onsdag nu har jag chansen att börja om på riktigt nu och släppa allt gammalt. Men samtidigt vill jag inte det. Jag skulle vilja leva i dået föralltid. Det är hemskt att växa och att tiden går.. men det är en del av livet. och jag tror endå den här förändingen kommer att bli den bästa i mitt liv. och på tal om annat, imorgon klockan tre försvinner äntligen min utväxt..finally (Y)

Inga kommentarer: