tisdag 14 april 2009

fullt upp

jag har redan två myggbett!
Alex sa att jag borde va glad eftersom det är tecken på sommar,
men ochandrasidan så går alltid myggorna på mej först (säkert bara för att jag hatar dem mest)

Skolan började idag iallafall, hur kul liksom?
Första letionen tyska (YEY), fick en muntlig uppgift till på tors (ett till YEY),
och inte nog med det inte, tyska prov på tisdag med (YEY YEY YEY YEY).
Jag dog.

resten av dagen var ganska konstig, haha! Efter skolan drog line och jag to dah gym, och tränade, skit skönt för det va jätte lite folk. Efter det åkte jag hem och började ta tag i kemi provet, ush jag tycker verkligen inte om kemi, men det har faktist gått ovanligt bra. Efter ett taf höll jag på att sommna (som vanligt) så jag bestämmde mig för att ta en paus och slå på tv:n och såklart var det the hills, wihu. Så tittade klart på det sen så började jag igen. Han även med att göra min matteläxa (oh gud vad stolt jag känner mig). Snart börjar andra avenyn, jag orkar igentligen inte sätta mig och glo på tv men måste, haha! Imorgon är det onsdag och min ångest om alla läxor och prov kommer nog sitta i ett tag till.. Men imorgon är det den 15:e och det betyder att vi ska få reda på preluminärt om vi har kommit in på gym. jag hoppas på det bästa.

puss elli

Inga kommentarer: