onsdag 8 april 2009

girls just want to have fun. FUN FUN FUN!

jahapp då var det onsdag då.
Sprutan var inte alls så farlig som jag trodde.
så alla ni tjejer som ska ta den borde verkligen inte vara nervösa!

Kvällen blev mysig. Jag Line och Issey köppte ben and jerrys och kolla
på film "wicker park" skit bra film verkligen och sen så kollade vi på "a lot like love"
och det måste man ju bara tycka om. Ashton hur söt som helst!
Senare kom Isseys pojkvän hem med två kompisar och en sjukt söt vovve.
Haha as stor och värsta knä hunden, men så ska det va haha!
Vid 11 åkte line och jag hem, åt lite och slockna direkt.. så jävla gött!

Idag tror jag att att jag skulle träffa säpäcrew, woho.


Imorse när Line och jag slog på tv:n var det top 10 med troligvis ett av
världens bästa rock band.. Har glömmt dom lite me nu ni, nu blir det guns n roses hela natten lång! Här är sweet child of mine, hur underbar som helst. enjoy!

Inga kommentarer: