onsdag 1 april 2009

tog en liten paus från språkhistorian och då kom jag och tänka på att det är
redan onsdag, och redan april! Det känndes som att det nyss var November.
Det går sjukt fort! Nästan lite läskigt. Känns som jag flyttar fram och tillbaka
från mamma och pappa varannan dag när det igentligen är varannan vecka.
Ja men det är enå härligt att det går fort nu till sommarn. Bara inte sommarlovet
går lika fort.

Idag har det vart en super dag. Solen har lyst i stort sett hela dagen.
Det var ca 18 grader när jag åkte hem förut. Fattar ni 18 hela grader!
Det är vååååååååår! Jag hoppas verkligen att det håller i sig nu.
Snart kanske man kan ta på sig jeansjacka och ett par sandaler?
Det kanske är ett tag kvar..

Den 29 April åker vi till Stockholm med skolan. Vi ska besöka riksdagen och
gå på museeum men vi får lite tid för att gå på stan. (halleluliah)
Då blir det shopping, har fått pengar då och jag är i stort behov av t-shirtar och Linnen.
Har typ nada att ha på mig, jag blir galen. Och så måste jag vänta såå länge!
Sjukt elakt!

Det blev ett långt inlägg idag men jag kännde för att skriva av mig.
Imorgon är det torsdag och jag har ingen ångest (första gången).
Sen är det bara fredag kvar sen blir det lov. så himmla skönt.
Nu ska jag kolla runt lite sen funderar jag på att se på room service.
Annars ska jag väl plugga lite.

Puss elinor :)

1 kommentar:

LiNE sa...

VÅÅÅÅR <3333333333