måndag 4 maj 2009

25 sanningar om mig

1. Live musik gör mig riktigt lycklig
2. Jag gråter till de flesta filmer
3. Jag skrattar nästan alltid åt mig själv
4. Jag hatar min kropp och skulle göra vad som helst för att byta ut den
5. Jag har jätte svårt för att bli kär
6. Min största skräck är HAJAR!
7. Jag har svårt att prata om känslor
8. Jag har svårt att erkänna saker, till och med för mig själv
9. Jag tar det mesta som negativ kritik
10. Jag känner ofta att jag inte räcker till
11. Jag älskar mina vänner, min familj och mina djur mest av allting
12. Jag är jätte rädd för att dö ensam
13. En av de bästa sakerna jag vet är att shoppa
14. Jag önskar att jag kunde rädda hela världen
15. Jag älskar ögon, blickar säger allt
16. Ibland blir jag arg på mig själv för att folk inte ser mig som jag ser mig själv
17. Jag "hoppar över" saker ibland bara för jag tror att jag inte kmr klara det
18. Jag suger på matte, kemi och fysik och har sjukt svårt att förstå mig på det
19. Ibland kan jag känna mig ensam fast jag är omringad av jätte mycket folk
20. Min lillebror är den person som betyder mest för mig
21. det bästa jag vet är att lyckas
22. min sämsta vana är att jag svär för mycket
23. Jag tror att jag känner hur mitt hår går sönder när jag plattar det
24. Jag har älskat Simple plan i över 4 år
25. Jag har jätte lätt för att förlåta människor

Inga kommentarer: