söndag 17 maj 2009

dags att packa väskan.. igen

ska snart packa, ska till mamma imorgon! Den här veckan kommer bli ganska stressig, har massor att göra. Imorgon efter skolan ska jag förhoppningsvis träna, efter det hem och skriva so arbetet.. Det lär ta ett tag vet inte om det blir klart imorgon. Sen är det ju hemkunskapen och Svenska arbetet med! Plus att jag har två prov nästa vecka så man kan ju säga att min vecka är fullproppad och även min helg, KUL (Y) Just det efter packningen måste jag väl sätta igång med boken med.. Fy fan säger jag bara, vill lärarna döda oss på riktigt eller? ;o gard it´s hard! Men jag antar att det är värt det!

Idag var jag iaf på gymnastik uppvisning med tildus och sen åkte vi hem till mig och cecka film. Sen kom Philip och Line och då blev det mer film!

Nu är det dags att ta tag i packningen.
puss elli :)

Inga kommentarer: