fredag 15 maj 2009

boooring

hemma från farmor nu och känner mig lagom uttråkad så här kl 23:00. Hos farmor spelade vi iaf kort.. haha fifan det börjar bli som ett helgnöje för mej nu! Har gjort det två helger i rad nu hahaha! ´Jag måste säga att jag måste lära mig att vissla bättre för det är pågrund av det jag förlorar på hej knäckt! HAHA! men david är endå snäppet sämmre så jag klarar mig endå! På tal om ingenting så tycker jag att blåsten ska försvinna, för den suger.. Och så tycker jag att nån ska skicka promoe - svenne banan till mig för jag har fått den på huvet och måste lyssna på den nu! Ikväll lär jag ju troligvis få läsa hela natten med "smitvarning", skolbok och det är verkligen inte den bästa! Den ska va utläst på tisdag och jag har bara läst halva (Y) duktig elinor.

Inga kommentarer: