torsdag 29 maj 2008

Guldfiskminne & Fiskmås iq

japp det är så det är så man kan beskriva mig!
Idag hade jag tid hos sjukgymnasten halv sju,
men självklart hade jag annat för mig och glömmde bort det!
Och det va inte bra för nu åker hon på semester, och det
blir aj aj aj för mitt knä :(:( Aha, men thats life!
Idag blev det iaf bada i varamon med snyggt folk,
Matilda, Line, Diana, Joint, Philip och tim! :> puss på
att det va fett varmt i vattnet och att jag hade fett kul!
..Men en grejj, jag saknar "the old times". Allt folk, allt
är annorlunda nu, "gänget" har splittrats, gått åt olika håll.
Det är sorligt, jag saknar allt så himmla mycket. ush, det är hemskt
att det försvinner. Men nu ska vi inte deppa för det är typ bara
en skolvecka kvar, fucking happpppYeli* och imorrn drar jag till Linköping
på rix fm festival med snygga brudar. Sen på lördag blir det picknick med min
baby, Line, det va fucking länge sen. Det kommer bli fett mys och du kmr
va fett avis. ajja puss på allt :*

Inga kommentarer: