onsdag 28 maj 2008

Nu är det sommar, det känns värkligen.
Halv sju på morgonen är det 18 grader, humöret är på topp,
och man kan absolut inte koncentrera sig. sommar hell yeah!
Idag har jag vart riktigt fucking glad, efter skolan gick
jag och åt med Alex, Line & Milly, fett kul hade vi. japp japp.
vid 5 drog jag och träffade Matilda, Diana, Joint och Philip.
Jag smart som jag är lurade joint så jag kom in i hans hus, ;)
och jag va nära på att rammla av en studsmatta oxå :(
Sen drog jag masser roliga skämt !!!!! :D ni älskar´t jag vet!
Sen drog vi och chilla i en lekpark och joint och jag pratade hemlisar.
Mohahaha. Nu snart ringer väl matilda, kvällspratet innan jag ska se på
oc :) heehhe puss på er vaaah :*
Och imorrn beställer jag HÅKAN biljetter!!!!!111 <3-3





I told myself i wont miss you,
but then i remember what it feels like
beside you!

Inga kommentarer: