fredag 16 maj 2008

Nu har jag vart sjuk i 5 dar eller nått,
har inte haft någon dator så jag har haft mycket tid för att tänka.
Det blev mycket tänk. och nu har jag värkligen insett att man inte ska
lita för hårt på folk. Det är något jag är ganska bra på, lita på folk.
Dom säger underbara saker så man bara dör av lycka, sen efter ett tag
inser man att allt bara är bullshit! Det är inte kul och jag vill inte
bli sårad mer nu. Den enda jag litar på i förstättingen är Matilda, min
bästa vän som är den enda, och jag menar det, värkligen den enda som alltid
finns där. Folk säger jag finns här för dig, men fan heller att ni gör.
När jag behövde er som mest, vart var ni då? Jag har blivit starkare nu, tror jag.
Efter allt som hänt nu har jag insett att jag kan klara saker ensam. Jag behöver
inte er, även fast det skulle kännas mycket bättre att ha er. Men det är ju trotts
allt erat val!

Inga kommentarer: