tisdag 27 maj 2008

Tisdagar in my <3 ..not
Fyfan vad dom suger. Ajja idag har jag bara vart duktig
och pluggat, religonprov imorgon, japp japp. It sucks.
Eftersom jag har ganska så fett mkt tråkigt gör jag en
sån där ROOLIG grejj, enjoy.

DU:
Namn: Elinor aka Elli
Ögonfärg: blå/grå
Hårfärg: just nu röd/brun
Längd : 159
Höger/Vänsterhänt: höger
Stjärntecken: kräfta
Sko storlek: 37
Är dina föräldrar skilda: ja
Skor idag: låga etnies skor (asså typ låga konverse)
Min svaghet: typ tänka? XD
Mina rädslor: hajjar, mörker och ensamhet
Mest använda fras på msn: hmm, vet inte
Det första du tänker på när du vaknar: jag vill sova mer
Dina bästa kännetecken: min sär humor, och att jag jämt skrattar nästan
När går du och lägger dig: När jag är trött
Mest saknade minne: fyfan för många, 2007 in my <3


BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: ja, och det är ingen vacker syn det
Gnälla:haha ja fett mkt
Sova: ofc
Ta mediciner du inte borde ta: nej varför ska man det?
Vilja dö: nej inte seriöst iaf
Drömma mardrömmar: inte ofta men har hänt
Drömma sexdrömmar: haha, inte ofta men har väl med hänt
Klä dig i svart: jaop :P
Gå till kyrkan: nejjjjjj jag gillart inte
Gå i skolan : aop
Hata folk: nej inte ofta
Lita på folk: oftast


VEM:
Saknar du mest: många
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: ehm ? jag vet inteXD
Vill du slå: diiiiiig :D
Vill du kittla:joints fötter XD
Kramade du sist: line tror jag
Vill du prata med: ingen spec
Skrek du på sist: vet inte jag skriker på alla
Vill du vara som: JAG :D eller inte
Sårade dig djupast: - - -
Gjorde dig riktigt glad senast: vet inte :P
Fick du sms från senast: Sutti


HAR DU:
För många vänner: kan man ha för många?
Flickvän/Pojkvän: nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: nope
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: nope
Någon skada: mitt knä :P
Färgat håret: hahaha ja, för många ggr
Brutit några ben: nej
Några piercings: hade och ska skaffa eftersommarn :D
Egen dator: nej två ;)
Egen tv: aa
Bra självförtroende: ibland bara men inte ofta
Tagit nakenbilder: hahaha nej?
Sagt jag älskar dig till någon idag: nope
Varit kär: aa
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: aop
Rymt hemifrån: nej inte rymt direkt
Gjort något olagligt: det har jag nog


HUR:
Svarar du i telefonen: a det är elinor / Hallå
Fördriver du tiden: umgås med folk
Mycket pengar har du: Nej inte just nu
Tjänar du pengar: nej
Ofta bäddar du sängen: ibland
Ofta diskar du: aldrig typ
Ofta städar du: inte så ofta
Många stör du dig på: MASSA FOLK
Ofta träffar du din familj: every day


TROR DU:
Att du kommer bli något: hoppas det iaf
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: jag vet inte
Att fiskar kan tänka: ja :D
Att du kommer leva länge: hopppas det


VÄLJ:
Katt eller hund: katt
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Telefon eller internet: telefon och internett vafan
Musik eller tystnad: musik <3<3
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: