onsdag 20 augusti 2008

I don´t belong here

ush nej, jag trivs inte här lägre!
Jag vill bort, bort från äkliga motala och bort från allt äkligt folk.
Jag vet inte vad det är med mig men inget känns rätt längre,
jag vet inte hur och när det började kännas så här.
Every one i know goes away in the end.
Det känns som att jag förlorar mer och mer vänner.
Jag förlorar ju dom inte direkt, vi säger ju hej om vi ses på stan,
träffas enstaka gånger, men det är bara inte samma sak mellan oss längre!



Vill bort, bort till lycka och kärlek, finns det?
Vill till äkta människor, här är dom flästa falska.
Men jag är för feg, för feg för lycka och för feg för kärlek!


Memories, dom snurrar i huvudet, och jag klarar bara inte av det.
Dom vill inte försvinna, jag säger till mig själv det är glömmt,
men fan heller att det är. Det går inte än enda dag utan att jag
tänker på det. Och snart exploderar jag, jag har så mycket inom mig
just nu. I just can take it.


I´m nothing without you.



Inga kommentarer: