lördag 23 augusti 2008

Ibland behöver man dagar för sig själv för att få tillbaka peppen på livet.
Och en sån dag var det idag, har legat och kollat på ca 15 OC avsitt idag,
haha, jävligt gött! Efter en jävligt rolig dag/kväll i linköping igår.
Tog bussen in dit efterskolan och umgicks med Mathilda, Felix & Robin :)
Schyssta snubbar det där! höhö, linköping is way better then Motala, fer sure.

Somsagt just nu är jag pepp som fan, på jag vet inte vad? :o
Har insett att man måste lita på sig själv för att lyckas.
Man måste va så som jag inte är, får inte blåsa bort för måga chanser,
man måste ta vara på det man får, och det ska jag försöka ha självförtroende
till i fortsättingen (Y)

förrästen älskar jag OC musiken,
The thrills & rooney, that´s good stuff baby!


och förrästen så är det ingen vanlig dag idag för det är Tobias födelsedag :)
hehe grattis, :3 :D

Inga kommentarer: