tisdag 19 augusti 2008

Igår började ju skolan med och jag känner redan "hej, kom och skut mig" Allt blir sämmre när skolan börjar. Jag kommer inte palla med det här året asså, shit jag kommer va död. Efter skolan behövde jag lite uppmuntring så jag gick och shoppade, hade tur och hittade en svart stickad tröjja som det var 70 % rabatt på, jag bara YEY, från 400-120:- och en necisär och en rought(y) Sen pallade jag inte va kvar så jag hängde med Mathilda hem. Och idag började vi iaf kvart över nio, vi möttes vid platens grav sedan gick vi en tipsprommenad som Odd gjort, haha hur seriös va inte den liksom..not. >< XD Sen fick vi skitlång rast så vi käkade på stan, sen kollade vi på film ett tag, och sen vips skolan slut. Imorgon börjar dom vanliga letionerna, fan säger jag bara.


Nu vill jag aldrig mer höra "du är emo" från någon igen, get it?
Jag klär mig hur fan jag vill, okej? Jag har redan bytt stil
tillräckligt, och jag trivs med hur jag klär mig just nu.
Bara för att jag råkar tycka om att klä mig i svart, är jag emo då?
Ni är bara för omogna, är jag emo så är ni fan göran persson!
Igentligen tar jag inte åt mig så mycket, men tänk på dom som verkligen
gör det? Har ni inget bättre för er än att göra livet surt för andra.
Om ni forsätter kommer ni inte få det lätt ska ni veta, :)
Ah puss på er alla underbara människor därute som inte har nått liv :)

Inga kommentarer: