söndag 17 augusti 2008

Tidsfördriv (Y)

Namn:
Elinor
Längd: 158 typ
Är du nöjd med den? kunde ju vart lite längre
Smeknamn: elli och massa andra >< haha
Tycker du om någon nu? tycker om många ;)
Favoritserie: andra avenyn och OC ffs
Har du någonsin färgat ditt hår svart? haha ja
Favoritlåt: neverstore - racer
Kött eller inte: kött är gott ibland
Sommar eller vinter: Sommar :D
Skåne eller norrland: inget
Favorit tv-program?: andra avenyn
Din snyggaste tröja: har många snygga haha
Har du bil? ne du, bara my mami and daddi
Choklad eller lakrits: Choklad
Kaffe eller läsk: läsk
Smör eller margarin?: ehm, det är väl typ ingen skillnad, eller?
Vad gör du om 10 år? jag bor i värsta huset med david på hawaii såklart ;)
Dum och snygg eller smart och ful: whatever
Favoritläsk: coca cola, men bara äkta!!
Brukar du gå på mcDonalds? inte så ofta
Är du utländsk? nedu
Favoritdjur: Allt som har max 4 ben
När fikade du senast? det va ett tag sen nu,
Kan du böja benet över huvudet? kan jag säkert men jag kmr säkert tappa det då
Hårfärg: brunt, med blonda slingor (Y)
Ögonfärg: Blå/grå fast just nu bruna linser dåva
Beroende av: sp, folk
Hur mycket smink använder du?
foundation, mascara, sometimes kajal eller eyliner
Vad har du ätit idag: köttbullar och potatis :(:(:(:( eu
Glädje just nu: ingen glädje det är skola imorn
Irritation just nu: att det är skola imorn!
Senaste låt du hörde: Neverstore - stop waiting
Senaste inköp: skinnjacka och en tröjja tror jag
Brukar du äta frukost: ja oftast, men det är äckligt
Vad gör du om helgerna: Umgås,sover
Gillar du att få uppmärksamhet: ofc det gör alla tror jag
Din största talang: göra folk irriterade? :D:D:D
Hur är ditt hår: världens hetaste (not) XD
Brukar du bädda sängen: när jag orkar :)
Har du mest skivor eller filmer: filmer tror jag faktist
Favoritaffär: H&m och Newyorker
Vad har du på väggarna: Hos pappi typ simple plan all over och hos mamma inte så mkt.
Hur gammal kommer du vara när du flyttar hemifrån: när jag pluggat klart tror jag
Hur många timmar sover du på en natt: beror på
Beskriv dig själv med tre ord: störst bäst och vackrast, hahaha
Vem betyder mest för dig:mathilda + masssssa fler
Föredrar du att vara singel: nej ><
Senaste hångel: din morfar igårkväll
Är du nöjd med dig själv: oftast inte
Hur mår du just nu: sådär, skolan börjar ju och det är inget jag ser fram imot direkt
Senaste program du såg på: dont remember
Senaste film: Hitta nemo
Vad var det senaste du sa: "chrille va fan gör du, sluta" tror jag XD
Hur ofta tvättar du ansiktet: typ morron och kväll
Vem vet mest om dig: me
Vad har du i ditt fönster: krukor med plastblommor (Y)
Vem var den senaste personen du umgicks med: mathilda
Hur dags gick du och la dig igår: typ 12 eller nått :P
Vad behöver du mest just nu: kärlek
Har du fler kort på dig själv än vänner: tror det XD
Har du bra minne: hahahahahahahahahahahahahaha
För eller emot plastikoperationer: beror på !
Vad ska du göra ikväll: nörda OC och sova i guess

Inga kommentarer: