torsdag 28 augusti 2008

"man kan aldrig ha förmånga skor"

Sitter här och lyssnar på The all american rejects,
det va ett tag sen nu, dom är riktigt bra faktist.
Gick hem från skolan idag, gjorde ett dumt misstag och
stannade tills efter gympan, och vi fick springa kanalbanken,
man bara niiiice, jag va död efteråt kan man ju säga. (Y)
Sen gick jag hem och dusha och sov (L)
Senare så fick jag för mig att möblera om i mitt rum, så jag
gjorde det, och det blev mycket bättre :D Rensade min garderob
+ byro med, det blev inte så mycket som åkte ut men lite iaf :)
Nu är jag fett sugen på att shoppa, vill till ullared och köpa skitsaker.
NU, NU, NU. haha. Min bitch och jag kanske drar dit om ett tag,
det skulle va najs. Får se om det blir nån skola imorgon, kanske inte
orkar, kan endå inte koncentrera mig med huvudvärk. det är fett jobbigt :(
Imorgon sover jag hos Melina iaf, och på lördag drar vi till Götet och går
på liseberg, that´s great mate!

Ville bara säga att man aldrig kan ha för många skor.
(Haha, jag älskar skor för er som inte visste det.)
Är det någon mer än jag som tycker att problem kan lösas
men nya skor? hahaha, dom försvinner ju inte direkt, men
at the moment gör dom det. och det är nice. skooooooor (L)

Inga kommentarer: