söndag 21 september 2008



Har inte orkat med datorn den senaste veckan.
Men jag har vart duktig och börjat simma, haha stolt!
I onsdags tog vi även klasskort (bilden där uppe är dock oseriös)
Får se hur det seriösa blir, haha vill inte äns veta!
Helgen har vart lika chill som den förra, i fredas gick jag
mathilda, Line, Felix & danny till café choklad och kolla på när
nåra i deras klass spela. Kunde ju vart en bättre kväll, haha
aldrig mer café choklad, det va första och sista gången, hoppas jag! ;)
Aja, jag sov hos Line iaf och i lördags sov vi länge sen drog vi och
tog en fika på stan! Dagen va fett seg. Men vi åkte hem till mig
sen iaf och vi tog en sväng till maxi och köppte en film och godis.
Mohaha, sen myste vi hela kvällen. Hon sov här med.
Idag är den en tråkig söndag, jag och line har kollat på tv heela dagen.
Hon åkte hem vid 2 eller nått och då städade jag och sen chilla jag mer!
Snart börjar andra avenyn och det är fettttttt niiiice har saknar ihjäl mig :D
Men imorgon är det skola, och har 2 prov den här veckan, så aop, har inget
liv i en vecka framöver. På lördag åker jag och Melina iaf till Ullared, yey.
Och veckan efter det är det prao. WIHU! Och det är bara 39 dagar kvar till
SP & 40 till Håkan. Så jävla värt <3

Inga kommentarer: