onsdag 10 september 2008

idag var det dags för mig att pallra mig till skolan. (det var trögt som fan imorse)
Aktivitetsdag, great. Det va faktist helt okej. Gjorde ju inte så mycket men men.
Fick ett gulligt sms av Mathilda imorse där det stog att vi skulle dö.
Jag bara what a fuck, haha så fick jag reda på att forskare skulle göra nått idiotiskt
expriment idag. Haha jag bara scary! Ajja, philip och tim berättade saker jag
inte ville veta, och så gick vi på tipsprommenad! haha helt okej skoldag enligt mig.

Just nu har jag verkligen bara lust att slänga ut ALLA mina gammla kläder.
Är så jävla trött på min tråkiga stil. Fyfan säger jag bara. Bara 10 dagar kvar
tills jag får pengar (det är en evighet) . Men mami kan va snäll ibland, puss (a)


gör en sån här igen;

Lovar du att vara ärlig? jarå
Du heter:Elinor
Smeknamn: elli, eli, popfjant, snor, pucko, nemo och massa kosnitga saker :D
Låt just nu: lyssnar på the voice just nu äre kardinal offishall - dangerous
Beroende av: musik och folk
Favoritkaraktär(er) i bok:
jadu? bra fråga
Vem behöver du mest just nu? nya kläder, lätt
Vad får du oftast komplimanger för?: allt vafan ;) ne men mitt hår tror jag -.-
Vad säger du för att imponera på någon?: räcker att jag säger hej! haha ne jag vet inte ;o
Hur imponerar man på dig?: finns många sätt
Brukar du skratta för dig själv?: haha jag skrattar jämt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: nått kedje brev om hur mycket marre älskar mig :L
Vilken är din favoritmålning:
whatever?

Var bor du: motala sverige, bitches
Trivs du där: ibland
Äger du några converse:
i love my all stars
Festar du mycket: det går i perioder
Sprit, cider, vin eller öl: sprit yo, men cider funkar ju med
Brukar du bli för full: händer ><
Vad har du för mobiloperatör: Telia
Är du allergisk i mot något:
nope
Har du haft sex idag: nehedu
Nästa mål i ditt liv: träffa david, daah
Hur svarar du i mobilen: hellu och skumma saker när jag känner fört
Vem ringde du senast: mathilda
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vill du ha nått till fredag? ;)
Antal sömntimmar inatt: sov inte så mycket inatt, pigg ju ._.
Sov du ensam: yeah all alone
Tycker du om din pappa: han är cooling
Brukar du komma i tid: oftast
När mår du bra:
när jag har all uppmärksamhet ;) nevars, bäst mår jag på en konsert eller när jag är med folk jag tkr om.
När blev du fotad senast:typ i förrgår
Hur känner du dig nu: elak
Vanligaste färg på dina kläder: svart tror jag faktist. :(
Vad tycker du om fötter: fötter kan va heta som fan
Smart: självklart
Är du aktiv i skolan: det går med i perioder
Vad saknar du: konserter
Hade du en bra kväll igår: nej inte speciellt
Favoritdryck på morgonen: mjölk? kanske juice
Rakar du benen: haha ne aldirg. OFC I DO
När brukar du gå och lägga dig: när jag är trött vafan
Sysslar du med någon idrott:nej ajg är slö
Vill du hellre ha mail än brev: det får väl den som skickar bestämma
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: har inte bestämmt mig. Men jag tror jag gör det.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: det räcker med ett glas vatten
Har du spytt offentligt: long time ago
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: det behåller jag för mig själv ;o
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka!
Använder du stjärnor eller kajal? kajal händer men inte ofta
Är du nöjd med ditt liv: det är väl inte det bästa, men jag ska inte klaga
Om inte, vad vill du ändra på: jag skulle vilja att allt va perfekt.
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: orka
Är du bortskämd: dom säger det ja.
Vad gör du i morgon:
är i skolan(hela dagen) och sen ska jag chilla & plugga

Inga kommentarer: