söndag 7 september 2008

kollade nyss klart på alla bilddagböcker, har inte orkat göra det på ett tag.
Men nu är det done iallafall. Sitter och lyssnar på SP med och funderar på
att klä på mig snart. Ska ju faktist följa med Mathilda in till stan för hon ska
ställa ut sina foton! Det kan bli nice. Kan ju sammanfatta min helg lite fort;

Fredag;
Slutade skolan vid halv 3 sen cyklade jag hem till pappa och kollade
på ett OC avsnitt, sen ringde pullan oh sa att hon, Felix & Danny(?) va påväg
in till stan. Jag åkte in till dom och vi chilla galet i stan. Senare åkte Danny hem
och Line kom, hon skulle sova hos mig. Jag mathilda, Felix och Line gick och
hängde i lekparken vid Mathilda, det va kallt. Sen vid halv 11 ville inte jag och
line frysa mer så vi gick hem (Y)
Lördag; Line och jag vaknade vid 11, sen gjorde vi iordning oss. Line pappa
kom och hämtade oss och bjöd oss på Burger king. Efter det åkte vi vidare till
Video ett där han även hyrde en film till oss, "walk the line" den va fan riktigt bra. ;o
Kåhå kom och tittade med oss. Sen åkte jag hem senare och bara chillade. Det va
gött. japp det va min helg. Nu måste jag snabba mig, ska ju möta mathida snart!

Inga kommentarer: