måndag 29 september 2008

tjena, sitter här i pyamas & mina rosa fina dun tofflor men fryser endå.
Nån som kan komma hit med lite värme? (A)
Lyssnar på mayday parade och har värsta nostalgin.
Det är den 29 idag och för exakt 1 år sen nu, började mitt "liv".
Eller iaf den bra delen av det. Jag saknar allt och alla så in i helvete.
Ush, saknad är jobbigt! Men that´s life. Idag efter skolan gick jag
line milly och sutti och fika, as länge. Sen kom Diana, alex och niki ett tag.
Senare mötte vi kåhå, mathilda och felix. och lite senare än det kom
Tim & philip och robin. Det va kul att träffa alla! har saknar er ! !! !!
Mathilda och felix pierca sig med, Määthi i naveln & felix i bröstvårtan.
Fett hett vart det på dom :D h3h3h3. Den här dagen har vart såå förra året.
och jag bara älskar det. varför kan man inte bara vrida tillbaka tiden och göra
så att det aldrig sluta? fyfan säger jag bara, det är hemskt!

på onsdag är det prao, så jävla nice!



har äntligen fått min depp låt, ROBIN STAHL - SPÅR AV DIG
jag älskar och hatar den på samma gång.

Inga kommentarer: