tisdag 2 september 2008

Nu känns det att hösten är påväg, iallafall på morgonen.
Hösten är ganska mysig endå, fina färger och mycket stearinljus.
Men det är kallt och det är inte lika mysigt, ett till minus är ju
alla försylningar. Jag höller på att åka på en själv just nu, har ont
i halsen, det är synd om mig, skicka leksaker till mig?

Idag blev jag glad för vi sluta en timme tidigare än vad jag trodde
att vi skulle göra. Sista letionen hade vi gymnastik och vi fick köra
fotboll, och jag ska inte ljuga, det va inte så tråkigt. Haha.
Efter skolan så gick jag till stan och umgicks med Mathilda, Felix,
Line, Diana och Kåhå. Det va ruuligt! Var tvungen att åka hem
ganska tidigt, skulle förja med mamma och ingemar till hans pappa
och käka (han har fyllt år). Och där kom jag fram till att jag kanske
vill gå frisör eller stylist linjen. Det skulle nog vara riktigt roligt tror jag.
Måste tänka mer på saken. Ska ju praoa snart med, tror faktist att det
blir en frisör igen, Svenn gustafsson troligtvis. Måste prata med Ibbe
imorgon om det. Vill ju inte direkt hamna på ett dagis eller stall. haha.
Så det är bäst att jag verkligen kommer ihåg det imorgon! Nu ska jag nog
fixa mina naglar sen ska jag lägga mig och titta på lite OC och snarka (Y)

Inga kommentarer: