måndag 27 oktober 2008

4 dagar!

det känns så overkligt att det bara är 4 dagar kvar.
4 dagar kvar tills jag får se mina mirakelpojkar igen,
4 dagar kvar tills jag får känna den där alldeles speciella lyckan.
om 4 dagar är jag lyckligast i världen igen
dom är bäst - simple plan.

och om 5 dagar ser jag Håkan igen, ser även fram imot det enormt mycket!


Nu är det lov iaf, det har vart pretty good hittills.
Igår sov jag hos Mathilda, hon erik och felix drog till harrys
och line och jag stanna hemma hos henne och sov, haha!
sen kom dom hem och jag va sjukt pigg men sommna tillslut igen! XD
Idag chilla vi hela morgonen, sen drog jag hem vid 1!
Åkte till Linköping med mamma och fick ett par sjukt snygga stövlar!
tnx mami (L) :D


nu ska jag se på "a big packet for you" och sova!
pussssssss

Inga kommentarer: