tisdag 7 oktober 2008

Konstigaste helgen + måndagen!
igår var danne med i en moppeolycka.
Blev fucking ap rädd men det vart inga
allvarliga skador, tack och lov!
Nu har det bara hänt dåliga saker på
sista tiden så nu känner jag happYeli
att det kommer komma en bra tid.
fråga mig inte varför, för jag vet inte,
men det bara känns så. Och jag hoppas det.
wihu. Är på ovanligt bra humör, men är
lite sur på min dator, det går inte spela
sims. buhuhuhuhuuu! Inte långt kvar till
SP & HÅKAN NU, JAG DÖÖÖÖÖR VAD RULIGT!
Jag saknar mina bruna ögon med :(
Och jag behöver nya jeans, ett par vinter skor,
ett par sneakers och en mössa! GE MIG MONEY!
nu tack! nu blev allt väldigt intressant.
Anteckna bitches.
Sista dan på praon imorgon. tråkigt.
Vill inte tillbaka till skolan!
Praon har vart kul, men hundarna blir
bara katigare och katigare mot varandra ;o
Speciellt Harry ;) Men ah när jag kom hem idag
bakade jag en kladdkaka som jag ska ha med mej imorgon, och sen åkte jag och simma.
Shit jag har blivit aktiv_tjej_93 asså. fan vad bra jag är!




"Du är vacker som alla stjärnor på himmlen
jag kollar upp och får tillbaka våra minnen."


Inga kommentarer: