torsdag 2 oktober 2008

Min prao plats äger, det är skit roligt :)
Igår när vi kom dit fick vi kela med valparna!
Dom är 4 veckor och skit söta verkligen.
Sen tog vi ut det första gänget, jag tror det va
bla cocou & Harry (as cool är han) haha.
sen tog vi ut andra och sen tredje. Sen fick vi städa iordning lite
och sen fick vi borsta aras, han är skit stor, en sån här new foundland
eller nått, han har hur mkr hår som hällst, det tar aldrig slut.
Och idag badade vi honom, shit vilket jobb det är med en sån
hund allså. Jag tkr om Hugo med hennes lilla hund, och kitty och Puppa.
Jag tkr om alla, jag vill ha dom i min säng.
Jag är iaf skit kär i valparna och jag vill inte tillbaka
till skolan. Skit bra prao. jag älskarn.


Har även slingat håret igen, nice jag tkr om min frisör. hon är lik mej.
hahaha! Ja sen har det inte hänt mkt mer. Imorgon drar jag till lkpng
och shoppar med issey line och maybe mathilda! Min bebis ville fyller
ett år imorrn med, haha pussen !

Inga kommentarer: