onsdag 8 oktober 2008

Tidsfördriv .


VAD LYSSNAR DU PÅ..

Avenged Sevenfold [xxxxxxxxx]
Lostprophets[x]
Green Day [ ]
The Misfits [ ]
My Chemical Romance [/]
McFly []
The Red Jumpsuit Apparatus [/]
KoRn [ ]
Franky Lee []
Funeral for a friend []
AFI [x]
Aiden [x]
Evanescence [ ]
HIM [x]
Queen [x]
Billy Talent [/]
Iron Maiden [ ]
Bullet for my Valentine [X]
Edguy []
The Poodles []
Panic at the disco [/]
The Killers [x]
Good Charlotte []
Linkin Park [x]
Fall out boy [x]
The strokes [x]
Bring me the horizon [ ]
BaByshambles [x]



DU..
Ögonfärg: blå grå
Hår: blondieeee
Längd: kortare än din mamma iaf. (158)
Använder du smink: ofc
Favoritmat: kötttfärsåååås
Klädstil: allt som är snyggt
Personlighet: Bitchig, ruuulig & cooool
Favoritband: SP!!!! men håkan är ju min hjälte med dåva
Favoritlåt: finns ju så många kan inte välja en. Men Perfect är bra
Talanger: kata
Senaste låt du hörde: new found glory - everything i do (i do it for you)
Största intresse: my people
Går du i skola: yes tyvärr
Framtid: skaffa en rik snygg kille och en chihuahua och leva livet
Vill du ha uppmärksamhet: ALLTID
Tycker du om musik: my life


ALLMÄNT..
Är du singel: yesbox vad ska man ha kille till?
Bästa vän: Hildabby & min picka fer sure!
Är du kär: ah i din pappa! (david desrosiers)
Vem stör du dig på: dig
Vem vill du vara som: just like me
Har du varit på en konsert: oh ja, annars skulle jag va död nu
Har du glasögon eller linser: båda ffs
Har du blivit besviken efter en klippning: ja, den där jävla lärlingturken i jönköping :(:(:(
Har du mycket pengar: nää jag är pank just nu
Vem var den första du kysste: din hund
Favoritstad: har ingen direkt
Shoppar du: ja så fort jag kan
Vilka språk kan du: svenska! Engelska och pytte lite deutch
Favoritshampoo: ehm, shwartskopp eller hur fan det stavas, kanske?
Har du stora fötter:det beror på vad stora är, har 37
Är du nöjd med dig själv: hahahahahahahahhahaahhaaa
Är du blyg: för det mästa not
Var är du nu: vid min baby (datorn)

Inga kommentarer: