söndag 5 oktober 2008

rädd att falla tillbaka!
nej det går inte, jag får inte.
Jag ska inte!

Jag har börjat om, och jag ser ljuset, tror jag?
Det är bara svårt, minnena dras upp hela tiden,
för det finns minnen överallt. Jag skulle bara
vilja fly, fly från stan, fly från allt och verkligen
börja om på riktigt. Men herregud, det är klart att
jag klarar det här, jag är ju happYeli! haha!



Sjuk lördag.
dagen började bra, jag och line träffade
Mathilda, felix, adde, kåhå & Robin.
Det va roligt att träffa alla igen.
Vi planerade lite chillkrök i lekparken
och det började väl bra sen spårade det ut.
det känndes inte som om det hände.
(Hoppas du mår bra iaf kåhå, och jag tror och
hoppas att allt kmr lösa sig!) Jag och line gick
hem men sov inte så mycket. så idag har vi
bara chillat och låssats att världen runt oss
inte existera. Men imorgon tillbaka till verkligheten!
Prao. Sista dagarna nu, synd. det är roligt där.

Inga kommentarer: