torsdag 13 december 2007

...

Igår var det Bränna Krut, det sög rätt hårt för musiken va fett dåligt och det gick inte att dansa.
Men lite kul hade jag iaf, hade ju kul folk med mig :) Ajja matilda slagga hos mig och det var svårt att gå upp imorse efter 4 timmars sömn. Vi kom iväg till skolan iaf. Det va Lucia först, och sen hade jag lite biologi sen pallade jag inte mer. Var trött och hade mensvärk så jag gick hem och sov. Funderar på att sova lite till :) Ikväll ska jag iaf in till stan med Matilda och kolla på Idolerna :)
Hoppas Amanda & Daniel är där dom va bäst ^^ Just det David har gjort en vlogg det är ett mirkakel! Och jag var fett glad igår för jag såg SP video till when i´m gone, sheck it out www.simpleplan.com . Ajja nu ska jag sova, godnatt eller nått pussss <3

Inga kommentarer: