lördag 15 december 2007

still waiting

Sofijah - vänta för alltid
att jag var speciell var det bara nått du sa, jag undrar varför det blev som det blev jag tänker varje dag om jag gjorde något fel, vad kunde det ha varit. Jag gjorde allt mitt bästa men det blev endå som vanligt samma sak igen ramlar ner och blir besviken kanske ska va bestämmt jag ska vara ensam. Du var en sån person som jag värkligen trodde på fast det sluta inte bra du hadde nån annan så nu sitter jag ledsen och sårad som fan varför släppte du mig när du vet att vi kan, vi kan klara allt tsm vi kan prata om allt. Har inte känt såhär förut och du vet att det är sant. vill höra dom orden att känner samma sak. Det kanske inte händer men jag hoppas varje dag, det sägs att hoppet är det sista som lämmnar människan så jag har kvar hoppet att vi hittar varann. Tänk om livet har en mening, men jag tvivlar på det nu men jag trodde nästan på att min mening var du men jag trodde nog fel jag det visade sig kanske kommer den dagen du kmr tillbaks till mig. En vacker dag kanske du kmr till mej säger att du har ångrat dig.

Inga kommentarer: