tisdag 4 december 2007

Stress.

Igentlingen borde jag inte sitta här och blogga för jag måste fan plugga!
Igår åkte jag på teater i Linköping med klassen och 8e. klockan 6 och kom hem 9.
Så idag är det chill och vi börjar 11.45, pusssss lixom. Men idag har jag tyskaprov och omprov i SO. önska mej lycka till va! Har vart ganska stressad dom senaste dagarna, det är mycket att tänka på va fan. Igår var jag förästen i linköping på dagen med (coolt eller hur) jag var hos en sjukgymnast och fick nya övningar va. typ mina gammla var typ inte så bra så fan jag har typ tränat i 3 år i onödan. men men nu måste jag träna varje dag, jippi, not. Ajja nu ska jag snart till skolan, måste plugga sista stunden. Måste bara säga att jag har en KENT biljett nu. <3 och jag har bestämmt vilken gitarr jag ska få. ( en rosa ) pussssssssss.

Inga kommentarer: