onsdag 19 december 2007

Replace me.


Idag är det blandade kännslor, jag har vart helt massa jätte glad idag, hela dagen. Men sen nu bara på kvällen hemma hos matilda kom det som en jashgfhdfejas i mig och bara inte gjorde mig glad. Fan varför ska jag va sån här? Tro saker hela tiden. jag borde inte göra det. fan, men det känns som det är sant. You just forget about me. men det kanske är mitt eget fel. Palla mig. Jag vill inte vara jag, jag vill inte vara här. Jag vill bort, till lycka och kärlek för sån skit finns ju inte här. jag har vart så jävla glad hela veckan och det ska jag fortsätta va. men idag funkade det bara inte. ajja palla att jag klagar. Vill bara säga att jag har tagit ett stort steg, aldrig mer *piiiiiip*, har glömmt allt underbart med dig nu. Nu ser jag dej bara som en vanlig människa som jag vet vem det är.
det känns fel igentligen, men jag vet att du bara sårar. Mitt liv är bättre utan dig. så är det. förlåt asså. Du är bland det bästa som någonsin hänt mig, du fick mig att känna mig speciell. Men jag tror inte ett skit på allt vi hade. Jag vet vad du tyckte, du är precis som alla andra. Du sårar alltid, alltid, alltid. Nu är det många, du kanske ska börja ta och skärpa dig. ingen kmr vilja ha dej annars. fast försäg det finns ju idioter som jag som går på dina jävla ord. Men jag älskar dig och kommer alltid att göra. men jag vill aldrig mer se dig igen, det är bäst så, för dig och för mig.

Inga kommentarer: