måndag 24 december 2007

God Jul

Skriver lite idag iaf, kom nyss hem från en trevlig kväll
med familjen, har vart hos Kusinerna. Där fick man: Skor, Kent biljett,värsta söta "burkarna, LÖSHÅR, silikonspray och presentkort på Gina 500 kr.
Nöjd med det, men tidigare på dagen var jag såklart hemma
hos mamma, av henne och min familj där fick jag: Hello kitty pyamas, filmer, Underkläder, Hellokitty tröjja, en tunika, presentkort på färglinser, Biokort, hudkräm, hellokitty klubba, etnies skor, tuggumi (till min automat), örhängen, böcker, kmr inte ihåg mer, men jag fick massa smågrejjer iaf :) Sen var ju mormor och morfar och kusinerna här med, fick 900 kr, hellokitty tofflor, godis, ett spel, armband typ :) hehe den här julen blev bra iaf :) Ska till stockholk med line på fredag, sover hos hennes syrra, och vi ska shoppa som fan. Elli <3 Mellandagsrea lixom.

Inga kommentarer: