söndag 9 december 2007

Once again

sammanfattning av helgen:
Det blev ännu en chill helg, no pArtey. Det var rätt nice endå, har sovit massa. Har vart på julbord med familjen, sen dagen efter åkte jag till Ie och Andras och där spelade jag alla 13 the sims spel, fatta fett kul. Jag är sims nörd asså. Idag kom matilda till mej men stannade inte länge hon skulle till stan och träffa Adde och Robbe. Men jag va tvungen att va hema och plugga etik dåva. Senare åkte jag och köppte ett nytt tangentbort och lite mumms till min råtta <3

Imorrn är det skola, igen. Det tar aldrig slut. Tänk när man gått ut skolan. Fast endå jobba kanske är värre. ajja. Det är iaf inte långt kvar till jul nu, och jullov. Bara två veckor. Men på två veckor hinner man stressa som fan och få huvudvärk tynget runt. Fan ska skolan göra så man mår dåligt, gash huvudvärken och stressen dödar mig. Om ett tag kommer jag inte palla mer, då blir det B-R-E-A-K asså, somfan. Fick stanna hemma imorrn, men det är ingen ide, kanske går hem iaf om jag mår dåligt. Efterskolan ska jag först hem plugga, plugga,plugga sen dra till Aldijana och öva dans. Sen ska jag åka på gitarr. Sista gången imorrn. Fast ska nog fortsätta sen.
Ajja det börjar bli sent, ska se en film som jag fick idag. Pusss, godnatt <3

Inga kommentarer: