tisdag 10 februari 2009

"du är den du vill vara"


Ska snart iväg och träna, är iof ganska slut efter gympaletionen som var konditions pass, men jag har ju tid 16:15 så måste dit, vill dit med! haha jag tror knappt på mig själv när jag säger det ;o Idag har jag bara pluggat annars, det blir mycket plugg den här veckan! men oandra sidan är det ju faktist lov nästa vecka så det är bara att köra hårt. Jag ska ju faktist åka skidor på sportlovet för första gången i mitt liv. Line, jag, Diana och Lines lossas pappa och mamma ska upp till säfsen och åka skidor sova i husvagn, basta och ha det gött. Får hoppas bara att jag överlever skid-äventyret! haha önska mig lycka till. Sen blir det troligtvis stockholm med Line antingen helgen på lovet eller helgen efter, jag saknar stockholm så det ser jag verkligen fram imot! Annars saknar jag Matilchen masssssvis, men får se fram imot lördag! Nu ska jag ta och packa ihop mina saker och åka.
Hade bra

puss elli

1 kommentar:

majtida sa...

HAHAH, DU KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! <3 fast det vill jag inte ._.
omg, löööördag! du ska ju rapa mig då (A)