lördag 7 februari 2009

gårdagen vart inte helt misslyckad!
förutom alla jobiga ungar så var det helt okej.
Vi kom till skolan vid halv fyra och började flytta på saker!
Sen när vi va klara gick jag, line, felle, jossan och milly och åt
pizza, haha jag säger bara sicka tjejer, dom gillar jag!
Vi gick till baka till diskot och stallde oss i garderoben och stressa
sönder när 200 barn ville hänga in sina jackor.. Men trots all stress
fick vi dansa lite, och det va roligt haha! :) På något sätt kommer jag
nog sakna klassen lite endå, inte alla, men dom flästa..
Line och jag åkte hem vid 10, och åkte hem och kolla på film och sen
sommna vi gött.. Idag skulle jag åkt till Mathilda i nykyrka, men pappa
va elak och ville inte hämmta mig ikväll så det blev inget med det..
Jag och line drog till stan en sväng för jag va tvungen att köpa en present
till min lillebror som fyller 12 imorgon :) Sen träffade vi Diana och hennes bror
kollade lite på kläder och jag säger bara sheat, jag vill ha ny vårgarderob!
Efter ett tag åkte vi hem till Line, dunka musik och lagade mat!
Nu är jag hemma och ikväll ska jag bara ta det lugnt! för imorgon ska jag upp
tidigt och åka och träna! gött.

puss elllli :)

Inga kommentarer: