lördag 28 februari 2009

stockholm, here i come

Nästa helg drar jag och min favvo brud och hälsar på hennes syster och shoppar i Stockholm. Wihu. Nått att se fram imot; yes!

va och köppte nya nr av solo för ett tag sen och det fanns så mycket som inspierade mig, då kännde jag att jag behövde planera lite vad jag ska köpa och så, bla.

Här är de 10 mest behövade saker just nu;
01. jeans jacka
02. stor kavaj eller en lång väst (kanske båda haha)
03. bikini (ett måste)
04. ett par klatschiga solbrillor nu till våren
05. en väska (som ser bra ut tsm med jeans jackan)
06. ett par sjukt snygga sandaler
07. tränings kläder (väldigt nödvändigt)
08. en ramones tröja (grymt snyggt till ett par svarta eller stentvättade stuprör)
09. armband (olika färger, former)
10. random stuffs, impulsköp, fynd och nödvändigt i studen saker (ett måste) :D

får se hur långt plånboken räcker, haha!

xoxo
elli

1 kommentar:

LiNE sa...

så jääääääävla najjs!