söndag 22 februari 2009

hejsan,
Sitter och väntar på mammi, vi ska åka och träna det blir skönt, sen blir det ännu ett kalas, vet inte hur många det har vart nu i februari. Efter det ska jag nog träffa Line & Diana! Min helg har vart bra, har spenderat den för det mesta med Marre, Tim, Philip & Line. bra människor det där, japp japp. Men nu är ju lovet slut och det är skola imorgon, ush inget jag tycker om. Har hur mycket prov som hällst framför mig nu så min fritid kmr i typ vara såhär; sova, skola, träna,plugga! Det ser inte så frästande ut. hehe, men jag överlever! Jag har iaf börjat med tredje boken i serien twilight nu, "ljudet av ditt hjärta" har kommit halvvägs och själv tycker jag att den verkar vara mycket bättre än tvåan. Det är två citat jag älskar i boken, och dom får mig att vilja bli ihop med en vampyr (haha);

Edward skulle åka bort och lämmnade lappen;
"jag kommer tillbaka innan du hinner börja sakna mig. Ta hand om mitt hjärta - jag har lämmnat kvar det hos dig."

Och detta sa han när hon vart lite svartsjuk;
"Sov min Bella. Dröm vackra drömmar. Du är den enda som någonsin har rört vid mitt hjärta, och det kommer alltid att tillhöra dig. Sov, min enda kärlek."

Jovisst blir man lite avundsjuk, haha!

nu ska jag ut, pusshejs!

Inga kommentarer: