fredag 13 februari 2009

that was low, even for you

fredag den 13:e var det ja, det har inte jag märkt av speciellt mycket.. Tyska provet gick inte bättre än okej, men det dög hoppas jag. Slutade vid halv ett och då kom Haidy och hämta mig och Line.. Vi hämtade Marisol (världens sötaste unge) och sen drog till stan och fika. trevlans. Sen träffade jag och Line på Ylva, vi gick och kollade kläder, och jag säger bara herre gud vad mycket jag vill ha! Efter nån timme kom Diana och vi satte oss på med eller utan och fikade, läänge! Det va nice trots dissen vi fick av Kåhå och Tobbe, haha fyfan! Nu väntar jag bara på arr klockan ska bli sju för då kommer Ie, Jenny och Andreas hit. Trevligt trevligt :) Imorgon är det alla hjärtans dag, en ganska överskattad dag enligt mig men endå ganska mysig.. Jag ska iaf spendera min kväll men världens bästa Mathilda och kanske lite fler ppl! mys, ja det tycker jag!

just det, nu har jag valt med och det blev;
1. Sammhäll/turism, vadstena gymnasiet
2. Handel, carlsund
3. Sammhäll/media, platen

Det jag vill mest av allt i hela värden nu är att komma in på
turism, det är jag tror jag och jag tror jag kommer trivas jätte bra!


En bild från MQ när vi testade kläder, i fell in love with the jacket!
ska försöka hitta en jeans jacka i stockholm när jag åker dit! :)

puss elli

1 kommentar:

LiNE sa...

HEIDY inte haidy XD
haha jo det va nice på med elr utan och jag vill ha kläderna :D
+ att dom där killarna ba är omogna o töntiga