onsdag 11 februari 2009

"they´re back"


Jag hörde något som gjorde min dag lite bättre. Blink 182 är tillbaka och ska göra ett nytt album och en världs turne! Underbart! Men annars har min dag sugigt ganska hårt.. Slutet av skolan kännde jag mig helt slut, sönder stressad och trött. Ville bara sova kännde jag.. När jag kom hem bakade jag kladdkaka för jag blev sugen på att baka, men jag åt den aldrig, haha var inte sugen, trög som jag är.. sen pluggade jag lite.. men det var LITE! orkade inte mer så jag satte på mig min rosa mys dress och la mig i sängen och kollade på Gossip Girl. Det var skönt att varva ner lite.. tror jag har stressat ganska mycket utan att jag vart medveten om det på sista tiden.. Mamma sa att hon trodde att jag hade tagit något när jag kom hem, så upp i varv var jag, haha! det va lite kul.. Men nu känner jag mig bara stressad över tyska provet som är om en dag, jag kan det mesta men det finns fortfarande massor att göra. jag känner pressen. Sen har jag ångest också, imorgon är det torsdag! jag hatar torsdagar, matte, tyska, gympa. Kan det bli en bättre förmiddag? - nej aldrig! fy fan.. får se om jag pallar hela dagen imorgon.. Måste som sagt plugga galet imorgon.. Nu ska jag göra jag vet inte vad.. men hoppas ni har haft en bättre dag än mig :)

puss elli

Inga kommentarer: