söndag 29 juni 2008

Festivalhelg

Yes yes, me like. Det började i torsdags fast då var det bara lokalband. Och bland dom lokalbanden fanns det mycket snyggingar fer sure asså. XD Fredas va bäst iaf, vi kollade på Billy, Ebba Gold, sen höjdpunkten på festivalen Neverstore! Efteråt fick jag autografer och kramar, happYeli va jag dåva. Trevligt umgänge med, tack folket! Lördas var helt okej med, vi kollade typ på Timo, E-type och Noice som va bäst den dagen. Riktigt grymma var dom. Idag är jag helt slut. Åkte till Mathilda imorse och efter 10 min fick jag gå hem för hon skulle till linköping >< illa. haha. Så jag gick hem och bara kollade på OC och chilla. Det har inte vart min dag idag asså, ush. Jag hatar sånna här dagar. Senare åkte jag med mamma till kavelbäck och gick ut med totti,det va mysigt där. Och Totti badade, mihihih :> Sen åkte jag hem och kollade på OC igen. :> bara 8 avsnitt kvar, buhu sorgligt .___. Förövrigt så saknar jag en massa folk, Rondek, Marre, Line och massa fler.. <3


..Att tänka på det 24/7 allt aldrig få bort det ur tankarna börjar gå mig
på närverna. få dåligt samvete, och inse att jag inte är som dom.
och när jag endå är igång oh skriver så..
..det är nästan otroligt hur allt kan förändras så mycket, så fort.
Jag är glad för det på något ätt tror jag, för du har blivit en ganska dålig person nu,det är tugnt att säga och veta det, men det är sanningen, Vi som skulle leva livet tillsammans, dö tillsammans. Ja, allt blir ju inte riktigt som man tänkt sig. Och just nu vet jag inte om jag vill ha nått med dig att göra, vi får se hur det blir, det kommer ju märkas!