måndag 9 juni 2008



Är sjukt trött på mitt hår, m´yes. somvanligt allså.

ge mig 900:-så blir jag kladhest, blondie fer sure.
Senare kanske jag ska använda min rosa hårfärg, lägga in lite
pink in my hair, yes det blir fett nice tror jag dåva, japp.
haha ja det är jag som gillar att byta hårfärg och prata om hår
24/7 ;) fast nu på sista tiden har jag typ totaldissat mitt hår. ._.
haha, lolz på det, orka. Ajja nu är jag hos Matilda, hon sover ><
haha så rolig är jag ;) Vi har vart med jointen idag iaf, nice.







vad jag bryr mig om nu
är dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig.

Jag borde, men det är svårt. hallå, jag älskar ju dig.Varför är du så underbar ibland? Det går inte glömma någon som dig. Men det skulle va bäst så, bäst för mig, kanske även för dig. Vi kanske inte ska vara tillsammans, eller ska vi det? För några måndader sen skulle jag inte äns tvivlat på att vi va som gjorda för varandra. Jag vet inte vad som hände, men det var nått, något förändrades. Jag vet inte vad som är bäst för dig, för mig, för oss! Vet inte hur jag ska göra, allt kanske bara är en period, vi kanske har en dålig tid just nu, önsketänkade eller nått? Har aldrig haft en vän som du, med dig kännde jag mig älskad och lycklig. Min vän, du är så jävla fin, det finns ingen som du, ingen kommer någonsin kunna ersätta din plats. - Varför tvivlar jag äns?








Inga kommentarer: