torsdag 5 juni 2008

TEMA: homosexuella



Jag såg en film på youtube, det va två killar som verkligen såg kära ur, man såg verkligen lyckan i deras blickar, dom såg ut som det perfekta paret, man såg folks konstiga blickar när dom kysste varandra. Jag förstår inte hur folk kan tycka att det är äckligt, det är kärlek! Tycker ni att kärlek är äckligt? Folk trycker ner och hånar homosexuella. Dom har lika mycket rätt till ett underbart kärleks liv som alla andra. Och bara för att dom gillar samma kön så betyder det inte att dom är onormala.Vem har bestämmt vad som är onormalt och normalt igentligen? Jag tycker bara det är så fel av folk att tycka att homosexuella är mindre värda, dom är väl också människor? ja exakt, så varför håna dom? Sluta trackasera dom. Kärleken har inga gränser, och alla har rätt till kärlek utan att bli kallad onormal.

och nej jag är inte homosexuell,
jag säger bara vad jag tycker!



idag har jag solat i varamon med Line.
Träffade Marre ett tag med, det va så länge sen,
jag har verkligen saknat dig Sweet <3 face="trebuchet ms"> fun!
Och sommarens favorit glass är absolut calippo allså!
Här kommer iaf lite bilder från idag!


Inga kommentarer: