fredag 13 juni 2008

tjobre. :D Början av sommarlovet har vart ganska bra,
Igår åkte jag till Tobias och kolla på film, chill fer sure.
Efter filmen gick vi till matilda och efter ett tag kom säpäcrew.
Hehu, sen så åkte jag och jointen hem till mej, sen kom matilda igen.
Efter ett tag åkte jointen hem och då gick matilda och jag till Emil och där
var Danne. Det va fett kul, jag har saknat dom. Fett värd dag fer sure asså <3
Idag åkte jag till Linköping med Matilda. Hon köppte tre par skor, fett avis asså.
Hehe, sen åkte vi hem och matilda lira cs -.- värsta tråkigt. Efter ett tag kom Milly.
och sen kom säpäcrew, yey ! Vi drog till Vätternrundan, det sög i år. Men karusellerna
var kul, haha, yeah. Sen drog vi oh åt pizza och nu är vi hos Matilda, hela säpäcrew aover här :)
wihuu, fett bra dag. Nu är det vara bra väder som fattas, vill sola och bada <333

Inga kommentarer: