måndag 23 juni 2008

fredag; riktigt trevlig kväll med mathilda, vi lagade mat, drack cider och spelade spel. Det va mysigt. På kvällen kom emil, yep kul dag fer sure <3
Lördag; Det var pArtey, lite för mycket dricka vart det. det hände mycket som inte skulle hända >< men det var ganska roligt endå :)
Söndag; Diana och jag gick hem till mig och lagade mat, sen ringde LINE, vi mötte henne på videoett, åhi vad jag har saknat henne, hon hade mycket att berätta ;) haha, sen så gick vi hem till mig och kollade på film, skitbra! Sen kom Adrian ett tag med.. hehe sen sov line hos mig <3
Idag; Åkte line och jag till stan, jag beställde tid hos frisören, tog dock en billigare frisör för jag fick ångest haha. 650:- billigt!!! Vi träffade Alex vid 12 så gick vi och käka på med eller utan, mysigt, yep har verkligen saknat er <3 Efter ett tag kom Kåhå, sen kom Adde, vi luffa på stan.. Senare drog vi hem till Alex :) mihi, senare ska jag nog träna tror jag !

Mitt köp idag, kortbyxor @ h&m 149:-

Inga kommentarer: