torsdag 19 juni 2008

Nu är det såhär att jag är fett shopping sugen,
behöver typ väldigt mycket saker!
Framför allt smink:
- dream matt mouss
- Mascara
- Eyeliner
- Parfym!!!!!!!
-HÅRSPRAY MED!!!!!
Jag är sugen på sommarjobb, men det är ju försent nu, haha, ofta jag vill ha sommarjobb, jag är ju typ latast i världen. Hmm, ajja pengarna lockar ju! haha mamma & Ingemar får ge mej lite jobb. Dom bestämmer vad jag bestämmer priset, det låter bra ;) haha. Snart är det dags för blonderingen iaf, det är ju den 20 imorrn :) Fast måste spara lite till nästa helg med, vätternfestivalen. >< buhu. Men fett nice att se bla. Neverstore igen <3 värt! Är sugen på att dra upp till Sthlm eller åka till ullared eller nått sånt där, haha, fan jag i desperat behov av pengar, Det suger.Idag kom iaf Diana hem från sthlm, det va på tiden liksom trodde hon hade fastnat där. hehe men har saknat henne så det va kul att träffa henne idag, var även med Philip och Matilda som jag även ska fira midsommar med imorgon. Hehe, vi ska grilla, dricka x-cider och ha allmänt mys! Sen på Lördag langar mathilda festen och jag langar pArtey ;) haha!

Inga kommentarer: