fredag 6 juni 2008

Memories never dies


Ibland saknar jag "the old times". Inte för att jag har det sämmre nu, jag saknar bara tiden, då man va glad varje dag, folket, ja allt. 3G fifan dom minnena. fast jag skulle aldrig byta ut det jag har nu för att få det gammla tillbaka, och det skulle ju endå inte funka. men minnena finns ju fortfarnde kvar, "den lyckliga tiden" den kommer jag alltid att minnas. På den senaste tiden har jag haft väldigt mycket nostalgi. IHHHHHHH!






Saknar även den här tiden, och det kan jag igentligen inte förstå, haha luffa på stan varja dag. pArtey forever va det. Ahh, folket var fett bra, japp japp. Även fast man just då tänkte, "vi är ju bara på stan, vilket liv vi har, boooring" så var det pretty fun igentligen. Alla chilldagar, alla fester. All good things come to an end. Så är det.






Idag blev det chill @ philip. Hans pool = fett nice. yep yep.
Imorrn blire steka i varamon med line, kanske nån mer?
Joints fördelsedag imorrn med, 15 bast yeah :)
Säpäcrew är bäst, hoppas inte att ni bara är en liten "tid" i mitt liv, ni är så jävla bra!

Inga kommentarer: