söndag 28 december 2008

ey, någon är blond!

igår flög jag upp ur sängen lite efter nio och ringde till frissan. Jag fick tid redan klockan tio, så det blev lite stressigt. Sedan satt jag där hos frissan i 2 timmar... När det var klart blev jag chockad hur ljust det var. så ey, nu kan jag leva upp till mitt rykte "dum blondin" på riktigt. Efter frissan träffade jag Mathilda, vi åt lite frukost och sen kom Line. Vi bestämmnde oss för att ta bussen till Linköping och se på Twilight. Vi tog bussen som gick vid halv 4 och kom fram till bion. Det fanns inga Twilight biljetter kvar ;o Vi blev sura och gick och käka på kebabbaren. Det va mummsigt. Sen traska vi tillbaka till bion och skulle se nån annan film. Alla bra var utsålda. Men 10 minuter innan Twilight började så står det på tvn 10 lediga platser, vi tog 3 direkt och traskade in och kollade. Enligt mig var boken mycket bättre, men filmen var inte dålig den heller. Det va verkligen sevärd. När filmen var slut kom Felix och Erik och mötte oss, eftersom Mathilda skulle stanna i Linköping. Lines och Min buss gick inte förns en timme efter så hon och jag satte oss på Donken och snacka skit. haha, vi har insett att vi har slösat för mycket tid på vissa människor och att vi var det bästa dom hade. och det kommer dom inse. haha.Tillslut kom iaf våran buss. Det vart en heldag. Roligt och mysigt. Det va länge sen vi tre gjorde något nu..

Idag ska jag troligtvis träffa Melina ett tag, vilket också var väldigt länge sen.
Så det blir nog roligt.

Inga kommentarer: