torsdag 25 december 2008

"Uppför dig, är du snäll", viskade han mot min kind.
Han kysste mig på munnen en gång till innan han lutade sig bakåt och placerade mina händer på min mage.
Pulsen bultade i öronen. Jag lade ena handen över hjärtat och kännde hur fort det slog.
"Tror du att jag någonsin kommer att bli bättre på det här?" Egentligen frågade jag nog mest mig själv. "Att mitt hjärta någonsin kommer att sluta försöka hoppa ur bröstkorgen varenda gång du rör mig?"
"Det hoppas jag verkligen inte", svarade han, lite malligt.
Jag himmlande med ögonen. "Ska vi gå in och se familjerna Capulet och Montague hacka varandra i bitar?"
"Din önskan är min lag."

- När jag hör din röst, Stephenie Meyer.

Har precis börjat på andra boken i serien Twillight nu, och jag har verkligen fastnat. Jag trodde verkligen inte att det här var min typ av böcker, men jag hade fel. Den är verkligen underbar. Ser fram imot att läsa ljudet av ditt hjärta, och även den nya boken som jag hört kommer i April 2009.

Jag drömmde en konstig dröm inatt, jag var i ett the sims hus jag byggt, det var tydligen något farligt där inne.
Edward räddade mig men jag glömmde mina skor där inne, så jag fick ett par andra skor, som var väldigt fula!

HAHAH jag tror att jag börjar bli galen.

Det fick bli en chilldag för min del idag. Har tittat på två filmer,
"wildchild" och "Another cindurella story", det är min typ av filmsmak och jag tyckte dom var bra.
Ikväll ska jag kanske till Diana ett tag, om Line ringer någon gång. Annars kan jag fördriva min kväll
genom att läsa eller titta på nån annan film. haha. Imorgon ska jag nog ta en tripp till stan, checka rean.
köppa NÖDVENDIGA(!!!) saker och boka klipp+färg tid! Sedan den 29 drar jag och min bitch till Norrköping
och shopppar mera!!! Newyorker is the shit. yes.


Inga kommentarer: